اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

راحت بودم دوباره پیداش شد...

1394/4/24 15:38
نویسنده : esra_elsa
640 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من...اصلا حالم سر جاش نیس....میدونین چرا؟معلومه که نه....دیروز میخواستم برم بالا خونه مامان بزرگم تا میخواستم پامو بیرون بزارم  پشتیبانم از قلم چی بده زنگ زد...زود اومدم قبل اینکه مامانی تلفنو برداره گفتم کیه؟؟؟؟مامان گفت که خوشحال باش پشتیبانته!!!!!گفتم اه اه اه....دوباره پیداشون شدniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

بعد کلی صحبت قطع کردن...زودی گفتم چی شد؟؟؟؟چی گفت؟؟؟

مامانی با خوشحالی گفت فردا امتحانته!!!

منم گفتم که واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

دوباره پیداشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون شــــــــــــد

اه اه اااااااااااااااااااااااااااااااه فقط اهههههههههههههههههههههههه

پسندها (1)

نظرات (2)

شیرین
24 تیر 94 15:54
ناراحت نباش ! حتما موفق میشی خاله جون
esra_elsa
پاسخ
ممنونم
هليا
28 شهریور 94 12:47
هروقت نظر خواستی به خودم بگو...