اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

تولدت وبم...

1394/4/23 15:32
نویسنده : esra_elsa
401 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ...امروز تصمیم گرفتم تولد وبلاگمو بگیرم...دوستان من فکر نکنین ها دارم کپی میکنم نه فکر شما خلاق بود خواستم استفاده کنم....

 

 شکلکهای جالب آروین

وب قشنگم تولدت مبارک...بیا شمارو فوت کن تا صد سال زنده باشی.........

 

 

نایت اسکین

 

 

پســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــند مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخواهمو نظـــــــــــــــــــــــــر..

 

                    تولدت مبارک وبم.....

پسندها (6)

نظرات (13)

همراه رایانه
23 تیر 94 17:36
همراه رایانه مرکزی شبانه روزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
شیرین
24 تیر 94 15:54
تولد وبت مبارک
nikta
24 تیر 94 22:13
اسرا جون وبت عالیه به منم سر بزن
خــآلــهــ مــیــنــآ
25 تیر 94 11:14
مبالک مبالک تفلدش مبالک !!
nikta
25 تیر 94 15:06
سلامــــ اسرا جون میشه خواهش کنم به ادرس زیر بروی و کد 2 را ارسال کنی؟ من در یک مسابقه شرکتـــــــ کردم مرسی ادرس atefeh-okh.niniweblog.com
آبجی فاطمه
25 تیر 94 15:14
وبت عاااااااالیییییییه ممنون بهم سر زدی
esra_elsa
پاسخ
خواهش میکنم
گلبرگ
25 تیر 94 17:10
سلام اسرا جون مرسي از نظرت
esra_elsa
پاسخ
خواهش
ساسان اس ام اس
25 تیر 94 18:26
سلام معلومه نی نی باحالی داری. امیدوارم همیشه سالم باشه. تو انجمن سایتمون مطالب زیادی درباره کودکان و همسرداری داریم. من بهت سر زدم اگه شما هم دوست داشتی به سایت ما سر بزن. ممنون «شما هم کارت شارژ رایگان میخواهید؟ وارد شوید کارت شارژ رایگان دریافت کنید.» www.SasanSMS.ir کامل ترین آرشیو اس ام اس www.SasanSMS.ir/Forum متفاوت‌ترین انجمن سرگرمی و تفریحی فارسی‌زبانان
آبجی فاطمه
26 تیر 94 14:26
سلام عزیزکم همیشه شاد باشی بهم رمز بدهم
esra_elsa
پاسخ
مال کدوم مطلبو؟؟؟؟
نقاشی
26 تیر 94 18:52
سلام! شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. در کمترین زمان، نقاشی های مختلف از حیوانات، اشیاء، اشخاص، شخصیت های کارتونی و ... بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham
همراه رایانه
27 تیر 94 10:52
همراه رایانه مرکزی برای پاسخگویی به سوالات رایانه ای تماس از طریق خط ثابت : 9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
خــآلــهــ مــیــنــآ
27 تیر 94 11:56
سلام خانومی عیدت مبالکبا اجازت لینک شدی.
esra_elsa
پاسخ
عید شما هم مبارک....
هليا
28 شهریور 94 12:48
وبـــت عالــــــــــیه عزیــــــــــزم....