اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

چرا دوباره؟

1396/12/18 15:18
نویسنده : esra_elsa
427 بازدید
اشتراک گذاری

راستش نمیدونم چرا دوباره اومدم وبم رو اپدیت کردم؟!

میدونم الان دیگه هیچکس وارد این سایت نمیشه یا اگرم میشه وارد وب من نمیشه..چون دیگه از کوچولوها تا بزرگتر ها فقط فقط پی تلگرام و اینستا رو میگیرن....

نمیخواستم وارد بشم ولی فکر کردم نی نی وبلاگ این همه عضو و هوادار داره و روز به روز گسترش پیدا میکنه...

فکر کردم شاید اگه اومدم دوستای جدید پیدا کنم...

به همین خاطر اومدم...

دوستای من....ما که هنوز بچه ایم...و کاری با تلگرام و اینا نداریم...چه خوب که یه سایتی مث نی نی وبلاگ هست که مناسب ما باشه...

پس میاین اینجا یه جای خوبی برای ماست...

واقعا برا من سواله که چرا وقتی سایتی مناسب برای ما هست دنبال تلگرام و اینستا باشیم؟؟؟؟

 

 

اونایی که موافق هستن نظر یادشون نره❄❄

پسندها (3)

نظرات (0)