اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

دستمو چاقو بریده!بد جوری!

1394/5/11 20:43
نویسنده : esra_elsa
1,700 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان خوبین؟من که نیستم..اخه امروز دستمو یه چاقو تیز بد جنس برید..ان قدر خون رفت..که اخرش هر چی خورده بودم پس دادمسبزالانم دو بار پانسمانشو خودم عوض کردم..اینم انگشت زخمی من..

از ته بریده..برا همین پانسمان کردم..اگه معمولی میبرید عقلمو از دس نداده بودم که اینطوری پانسمان کنم!انگشت شصتمه..میبین دیگه!گریه

پسندها (2)

نظرات (6)

♥نـیکـتـا♥
11 مرداد 94 22:04
وای عزیزم الان خوبی ؟؟؟؟؟ مواظب خودت باش دیگه
esra_elsa
پاسخ
ممنون که به فکر منی
مینا
12 مرداد 94 2:59
آخ آخ قربون دختر گلم برم...واقعا بدجوربرید..داشتی برا مامان جون سبزی خرد میکردی.الهی فدات بشم..انشالله زودی خوبشه
esra_elsa
پاسخ
ممنونم مامان..
مــــن
12 مرداد 94 14:58
خدا رو شکر چیز خیلی مهمی نبود
esra_elsa
پاسخ
اره واقعا
مــــن
12 مرداد 94 15:13
ببخشید که جوابت رو ندادم): گوشیم زنگ خورده بود): رفتم بیرون از خونه داشتم با ........صحبت میکردم):ببخشید
❀عـســـل❀
12 مرداد 94 15:28
مواظب خودت باش جوجو .... ایشالله زود تر ترمیم میشه ... بووووس
esra_elsa
پاسخ
ممنونم عسل جونم..
آنیتا
12 مرداد 94 18:40
___________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........