اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

من و مبین جونم..{پسر خالم}

1394/5/10 15:59
نویسنده : esra_elsa
907 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان..خوبین؟پری روز پنجشنبه پسر خالم با خالم امده بودن..همون روز  من و مبین {پسر خالم}با بابابزرگم رفته بودیم پارک خودمون منظریه..اونجا به خوش شانسی من دوستم حسام هم امده بود..با حسام مبین کلی کیف کردیم با هم دوچرخه سواری کردیم البته تو دوچرخه سواری من مبینو جلوی خودم نشوندمخندونکرفتیم با هم به شهر بازیش اونجا به وسایلاش سوار شدیم..بعد اینه امدیم خونه و شام خوردیم دوباره تصمیم گرفتیم بریم چای پارک خودمون...بازم وقتی رفتیم با مبین دوچرخه سواری کردیم..این عکسا مال فرداشه..یعنی جمعه قبل رفتنه مبین.

البته مبین جون پسر دخترخاله مامانمه...مامانم خواهر نداره ..اما2تادخترخاله داره که براش مث خواهرن..مابچه ها هم به مامانای همدیگه خاله میگیم..عین خاله دوستم داره..محبت

پسندها (2)

نظرات (6)

اسرا
10 مرداد 94 16:23
.................
آبجی فاطمه
11 مرداد 94 17:57
هر چن تا نظر بدی جبران میشه.......
مینا
12 مرداد 94 3:01
بله دیگه..بایدم بهت خوش بگذره ..پارک رو زیرو رو کردین شما دوتا وروجک...براخودت سلفی هم گرفتی.
esra_elsa
پاسخ
اگه 1 ساعته دیگه تو پارک میموندیم پارکو زیرورو میکردیم
مــــن
12 مرداد 94 14:59
چه گوگولی ): چه قده خوشملی شما اسرا خانوم گل
esra_elsa
پاسخ
ممنونم بیا نینی گپ
مــــن
12 مرداد 94 15:03
اومدم نی نی گپ
esra_elsa
پاسخ
ممنون که امدی گلکم..
❀عـســـل❀
12 مرداد 94 15:31
به به سلفی تو عشق است خخخ .... پس حسابی بهت خوش گذشت ....
esra_elsa
پاسخ