اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 1 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

وای!!!!چه عــــــــــــــــــــــــــــــــــالی!!!!!!!!!!

1394/4/26 14:14
نویسنده : esra_elsa
319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من...دیروز امتحان قلم چی داشتم همون که تو مطلب{راحت بودم دوباره پیداش شد}گفته بودم...امتحانو دادم امدم خونه ساعت 4 دیگه باید جوابش میومد اما نیومده بود..مامان از پشتیبان پرسید پشتیبان گفت:برین تو سایت کانون اونجا تو صفحه شخصیش هست...رفتم دیدم که کارنامه ی امتحان 25 تیر هست...زودی رفتم..دیدم رتبه کشوری 15.رتبه استانی 1.رتبه شهری 1و رتبه اصلیم 6999....یه هورا کشیدم یه هورا کشیدم که مامانی زود اومد گفت چی شده؟؟؟؟گفتم مامان خودت ببین.وقتی دید خیلی خوشحال شدو گفت:دختر خودمی بایدم اینطوری باشی..دیدی دیدی گفتم چیزی نیست..کمی فکر بکنی و نگران وقت نباشی اول میشی..فقط برا اولین بار برا اولین بار ممنونم قلم چی...

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان فرح
27 تیر 94 0:17
آفرین به شما عزیزم
آبجی فاطمه
6 مرداد 94 15:12
تبريك ميگم ابجي ايشالا هميشه اول باشي در همه چي
esra_elsa
پاسخ
مرسی فاطمه جون...انشالله توهم
آبجی فاطمه
6 مرداد 94 15:12
آبجي كجايي؟ چرا نمياي چت؟