اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

ماه عزاداری ماه محرم..

1394/7/29 21:12
نویسنده : esra_elsa
763 بازدید
اشتراک گذاری

                                               
سلام..خوبین؟من حالم افتضاحهههههه!!دلم گرفته..از یه طرف مشقام..از یه طرفم محرم..دلم میخواد مثل کودکیم برم دسته..اما چون 10سالمه نمیتونم..اما از ته دل دعا میکنم..خدا به همه شفا بده..به همه نیاز مندان کمک کن..به منو خانوادمم کمک کن..کمکم کن تا رتبه ی اول کلاس بشم..درسامو عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالی عالی بخونم.. 

بروادامه...

تو مدرسه یه خانومی اومده بود..داستان امام حسین{ع}رو میگفت..اول و اخر داستان گفت همه با علاقه و از ته دل بگین:

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا حسیــــــــــــــــــن

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا حسیــــــــــــــــــن

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا حسیــــــــــــــــــن

اون قدر داستانو یه جوری تعریف کرد که خودمو  دوستم شبنم گریمون گرفت...من خیلی کنجکاوم بدونم داستان واقعی امام حسین چه جوریه؟؟حتما میپرسین اخه بالا گفتم یه خانومی اومد داستان امامو گفت..اره گفت ولی کمیشو گفت..وقت نداشت رفت..

 

بازم:

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــــا حسیــــــــــن

شهادت امام حسین{ع}تسلیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتباد.....

 

پسندها (6)

نظرات (0)