اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

بای بای به امید دیدار!

1394/6/30 20:06
نویسنده : esra_elsa
988 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..خوبین؟من دیگه تا 9شب فردا هستم...

تا اون

 

موقع وقت نظر دادن دارین!!!پس بدویین نظرام بسیار

بسیار کم هستند..

 

 

 

منتظر نظراتتون هستم...به قول میس پریسا جون لطفا اما لطفا تو این 1 سالی که نیستم نظر بدین مممنننوووووننننممم ازززتتتتتتتتووووون

دوستان من...رفیق های من..ابجی های من..به امید

دیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدار

پسندها (3)

نظرات (1)

♥مامانی وخواهری♥
30 شهریور 94 22:14
وای داری میری؟باشه عزیزم منتظرت میمونیمدرساتم خوب بخون افرین
esra_elsa
پاسخ
ممنونم..اره دیگه باید برم..درسام دیگه نمیزارن تو مهر تا اسفند بیام پیشتون