اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

دو خبر یکی خوش یکی عالی..

1394/6/8 22:52
نویسنده : esra_elsa
787 بازدید
اشتراک گذاری

آپلود عکس      شلام     آپلود عکس                                                                                

 

خوبین؟خوشین؟من هم خوبم هم خوش..چون دو خبر دارم..که خیلی شادی داره واسه من..فردا قراره با مامانم صبح زود بریم مدرسم کتابامو بگیریم...خیلی خوشحالم چون دوست گلم عسلو میبینم..تازه یه خبر دیگه هم دارم..باباییم گفته:یکمی دیگه این گوشیتو استفاده کن برا تو هم یه گوشی بزرگ اندروید میخرم..خیلی خوشحالم خیلی خیلی خوشحال.....آپلود عکسآپلود عکس

گوشیمم میبرم که باهم با عسل چند عکس قوقو مقولی بندازیم..آپلود عکسآپلود عکس

البته تولدم خیلی خیلی نزدیکه....کارت تبریک منتظرم..نه بابا!شوخی کردم حضورتون برام کارت هدیسآپلود عکس

ممنونم..از دوستان گل ناز خوشمل خوشگل و مهربونم...آپلود عکسآپلود عکسبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوس..

 آپلود عکس                      آپلود عکس    

 

دیگه برم بخوابم فردا میرم مدرسه..آپلود عکسآپلود عکس                    ​

پسندها (3)

نظرات (4)

یکی
8 شهریور 94 23:22
سلام عزیزم . عکست خوشگله . باز هم بزار . سلامت و شاد باشی همیشه
یکی
8 شهریور 94 23:27
عزیزم عکست خوشگله . باز هم بزار . وبلاگت را به روز کن . سلامت باشی و شاد
*مهدیس*
12 شهریور 94 16:53
چ دختر نازی هسی عزیزم
esra_elsa
پاسخ
میسی خاله
عاطفه
19 شهریور 94 22:31
سلوم عزیزم خوبی ؟خوشی ؟هههههه تولدمنم یادت نره هاااااااااااتبریک یادت نره هاااااااااااااااااااااااااااا منتظرت هستم خخخخخایشالله تولدتو ...تاریخ تولدتوبگوحتمامیام تبریک میگم عزیزم
esra_elsa
پاسخ
ممنونم.