اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

دلنوشته های من

1394/4/21 14:47
نویسنده : esra_elsa
482 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان من..گاهی وقت ها ادم دلش میخواهد چیزی داشته باشد که بتواند خودش ان را مدیریت کند..من دارم ان هم دوتا..دو وبلاگ قشنگ..یکیشو مامانی و دیگری را من مدیریت میکنیم...وبلاگ اولیم باعث شد یک وبلاگ دیگه باز کنم...وقتی حوصلم سر میره میام وبلاگ..اول به عروسک خانومی بعد به وب خودم...اینجا میتونم مطلب بزارم-نظرات شمارو تایید کنمو با دوستان وبلاگیم چت کنم...خلاصه..امید دارم نظر و پسند های بیش از نظر من باشه دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتان..خندونکبغل

پسندها (6)

نظرات (5)

آبجی نگار
23 تیر 94 18:19
چه قدرخوشگلی نازخانومی
esra_elsa
پاسخ
ممنونم رامین جونم گله...
❀عـســـل❀
24 تیر 94 15:26
خیلی بانمکی گلم ..
esra_elsa
پاسخ
ممنونم..رمز مطلب اینه..1394
خــآلــهــ مــیــنــآ
25 تیر 94 11:03
واااای عزیزم چه جیگر شدی !!!خانووم طلا ژستت منو کشته!!به وب نینی های منم بیا خوشحالم میکنی هانییییی!!!
sorsorejoon
28 تیر 94 15:34
عکست خیلی خوشگله عزیزم حتما ب منم سر بزن منتظرتم عزیز خوشحال ميشم.
esra_elsa
پاسخ
چرا شما خواهش میکنی؟؟؟خودم حتما سر میزنم...عید سعید فطر مبارک.....
هليا
28 شهریور 94 12:48
مـــــــــرسی که اومدی پیشم