اسرای خوشگلاسرای خوشگل، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
دلنوشته هامدلنوشته هام، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

♫*♥♥*دلنوشته های اسرا*♥♥*♫

میخام گربه اهلی داشته باشم..

1394/5/4 16:38
نویسنده : esra_elsa
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان...خوبین؟؟دلم خیلی میخاد یک گربه کوچولو داشته باشم..حیوون خونگی دوست دارم...خیلی به مامانو بابایی گفتم که بخر قول میدم مراقبش باشم اما گفتن:نمیشه مریض میشی!!منم میگم:از اونایی میخریم که واکسنو اینجور چیزا دارن...مامان بابا خواهش میکنم بخرین..دوست دارم بهش غذا بدم....خیلی دوست دارم باهاش بازی کنم ....خلاصه در کل حیوون دوست دارم...درسته تو حیاطمون گربه داریم امانمیشه که بیاریمشون خونه من نگه داری کنم!!!گربه کوچولو...ای خدا ازت کمک میخام..کمکم کن مامانو بابایی رو رازی کنم گربه بخرن...

پیشیپیشی ناز....پیشیپیشی ای چه نازه...دوست منه همیشه

 

                                                          به درود...بای تا دیدار بعدی...

 

پسندها (3)

نظرات (17)

هلیا
4 مرداد 94 18:55
ممنون عزیزم تو چه قدر مهربونی
محبوبه
5 مرداد 94 0:20
ســـــلام. لینک شدی عزیزم
همراه رایانه
5 مرداد 94 9:17
همراه رایانه مرکز پاسخگویی مشکلات رایانه ای و موبایل (شبانه روزی) تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 آدرس سایت : www.poshtyban.ir
آبجیـــــــ ♡ آیــــــــــــــــدا
5 مرداد 94 10:26
سلام اسرا جون باتبادل اینک موافقی
esra_elsa
پاسخ
ادرس بدین حتما...
آبجی فاطمه
5 مرداد 94 15:41
منم هم سن تو بدم همینو میگفتم
آبجی فاطمه
5 مرداد 94 15:44
انشالله همیشه ارزو های بزرگ تر از این داشته باشی و بهش برسی
esra_elsa
پاسخ
ممنونم همین طور اجی گلم
آبجی فاطمه
5 مرداد 94 15:45
وبت عالیه دوست دارم اجی خوفم
esra_elsa
پاسخ
وب توهم عالیه گلکم
آبجی فاطمه
5 مرداد 94 15:45
همیشه شاد باشی مهربونم
esra_elsa
پاسخ
´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶…… ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶………. ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…….. ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶….. ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶… ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….
آبجی فاطمه
6 مرداد 94 15:01
عزيزم بيا چت تو ني ني گپ
roya
6 مرداد 94 16:33
منم دوست دارم یه خرگوش داشته باشم..اما خوب؟!مامان و بابای منم اجازه نمیدن...
esra_elsa
پاسخ
درکت میکنم..
roya
6 مرداد 94 16:34
میخوای کمکت کنم که راضیشون کنی؟؟؟
esra_elsa
پاسخ
اره خیلی.. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´¶¶…… ´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶¶………. ´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´¶¶…….. ´´´´´¶´´´´´¶´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´¶¶….. ´´´´´¶´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´¶´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶´´´´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶… ´¶´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶¶…. ´¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´¶¶´´´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶…. ´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´¶¶….. ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶…….
♥نـیکـتـا♥
6 مرداد 94 19:09
مرسی که بهم سر زدی عزیزم خودت گلی...
♥نـیکـتـا♥
6 مرداد 94 19:09
وبت خیلی عــــــــالیه ...موفق باشی
esra_elsa
پاسخ
وب تو هم عالیه اجی گلم
♥نـیکـتـا♥
6 مرداد 94 19:09
امیدوارم مامانت راضی بشه برات پیشی بخره
esra_elsa
پاسخ
انشالله
♥نـیکـتـا♥
6 مرداد 94 19:10
♥نـیکـتـا♥
6 مرداد 94 19:10
دوســــــــــــــــــــــتت دارمـ مهربون
♥نـیکـتـا♥
6 مرداد 94 19:11
منم حیوون خونگی دوست دارم .راستش خودم قبلا یک خوکچه هندی داشتم اما به فنا رفت !
esra_elsa
پاسخ